HTML

Lili napjai

Nagy fába vágtam a fejszémet, papírnapló után netes blog: őszinte kitárulkozás, olykor édes, máskor keserű, néha felszínes, máskor mély érzések, gondolatok. Röviden ennyi. Ez vagyok én:)!

Friss topikok

Linkblog

1 éve...

2009.06.20. 16:36 Fehér Lili

Hihetetlen, most néztem meg a legutóbbi bejegyzéseimet, és szinte napra pontosan 1 évvel ezelőtt jártam itt utoljára. Azóta sok minden történt, de van olyan területe is az életemnek, ahol nem következett be semmi eget rengető. Persze, természetesen pont azon a téren nem, ahol szerettem volna. Most nem fogok összefoglalásba kezdeni, mert az halál gagyi lenne, de azért röviden.... Háhhh, na EZ az, amit szigorúan tilos elhinni nekem:)! NEM tudok röviden összefoglalni semmit.

A lényeg, ami legfontosabb újdonság a tavalyi beírásaimhoz képest, hogy - bár oda, ahová akkor leginkább szerettem volna, nem vettek fel - de az ezüstérmes összejött. Mindig is úgy tartottam, hogy véletlenek nincsenek... most azon a helyen, ahová 1 évvel ezelőtt annyira be akartam kerülni, és olyan nagyon le voltam törve amiatt, hogy nem sikerült, most másfél emelet üres. A válság miatt... Szóval, jó helyen vagyok itt, és egyre jobb lesz, úgy érzem. Majd mesélek erről is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://feherlili.blog.hu/api/trackback/id/tr381197170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása