HTML

Lili napjai

Nagy fába vágtam a fejszémet, papírnapló után netes blog: őszinte kitárulkozás, olykor édes, máskor keserű, néha felszínes, máskor mély érzések, gondolatok. Röviden ennyi. Ez vagyok én:)!

Friss topikok

Linkblog

A mágikus lábujjgyűrű és Lipstick Jungle

2009.06.20. 20:59 Fehér Lili

Na szóval, igazából arról akartam írni, hogy tegnap poénból (meg azért mert feltörte a lábujjamat) a lábujj-gyűrűt áttettem a gyűrűsujjamra. Fura volt, eddig még SOHA nem volt ott semmi, még sima dekor kiegészítőként sem, máshogy meg... áhhh, ne is beszéljünk róla. Na mindegy is, szóval az volt a legérdekesebb, hogy ez milyen hatással volt rám. Az utóbbi években "kitartó munkával" teljes mértékben elhittem magamról, hogy totál képtelenség, hogy engem valaha bárki is annyira fog szeretni, hogy feltegye azt a kérdést: "Hozzám jönnél-e feleségül, leélnéd-e velem az életedet?" De ahogy ott csillogott-villogott kacéran az ujjamon az a kis gagyi, újsághoz-mellékelt pléh karika, valahogy mégsem tűnt annyira Mission Impossible-nek. Szó szerint, kézzel fogható valóságnak tűnt, hogy igenis lehet, hogy ez egyszer meg fog történni. Félreértés ne essék, egyáltalán nem vagyok (még:)) az őrülten kétségbeesett, szánalmasan magányos szingliként, otthon esküvői magazint lapozgató fázisban. De beteljesítésre váró álomlistámon igenis ott szerepel ez az esemény. Bocs fiúk, ezzel minden csaj így van, aki az ellenkezőjét állítja az is... Nevezzük, evolúciónak, vagy akárminek (ez azért is jó, mert így átpasszolhatjuk a felelősséget, "Drágám, ez velünk született, ennek így kell lennie, nem én vagyok hisztérika! De hát tudod, a fajfenntartás...!") Ugyanakkor, sajna ezt a másik oldalon is kihasználják. "Jajj Kicsim, ez csak szex volt, én téged szeretlek. Nincs mit tenni, genetikailag így vagyunk kódolva, a magok szórása, tudod, a fajfenntartás...!" Na, hát ez a szívás.Mindegy, a lényeg, hogy hamarosan férjhez fogok menni. Már csak egy pasi kell hozzá:)!

A másik nagyon fontos dolog: Lipstick Jungle.

Nem vagyok egy magyarul elfelejtő, mindent angolul kifejező (kopi-pésztelek, forvardolok, printelek) lány, de ez a Rúzs és New York-ra fordítás totál béna, szerintem, úh marad LJ. Szóval, nem értem. VÉGE!!!! Amerikában megbukott (legalábbis az NBC által figyelt számok alapján). Más kérdés, hogy a fórumjukon és rengeteg másik oldalon több ezer, sőt már inkább több tízezer emberke van kiakadva, hogy mi az, hogy megszűntetnek egy ilyen szuper sorozatot?? De hát a számok... azok mindennél fontosabbak. Még a nézőknél is. Saját magamon is meglepődtem, hogy mennyire megkedveltem ezt a sorozatot, és erre alig 20 epizód után kidobják a kukába?! Idióták!!! Aláírtam a petíciót, tudom vicces:). Most már csak reménykedem/-dünk, hogy lesz valami hatása. Meglátjuk!

Azért ha esetleg valaki hasonló fanatik lett, mint én, itt követheti a példámat:

http://www.petitiononline.com/mod_perl/petition-sign.cgi?lsj777

http://boards.nbc.com/nbc/index.php?showtopic=790306

Pussz

Ja, amúgy tök jól vagyok. Klassz minden. Tesztelem a... huhh, ez még nem publikus, nem írhatom le. De nagyon király, és jelen állás szerint úgy néz ki, hogy talán a részese lehetek, így lassan, de biztosan közelednék egy másik álmomhoz is... Úgyhogy miért ne lennék jól:)?!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://feherlili.blog.hu/api/trackback/id/tr511197577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása